6 Ocak 2011 Perşembe

rainal drop's (mim)

1)Kaç yaşındasınız? 1 nisanda 21 olacagım tabiş şaka gibi :)


2)İsminizin son harfi ne? 'i' ne alaka onu anlamadım :P

3)En sevdiğiniz renk?
 tabiki fıstık yeşili

4)Kilonuz kaç? 68 herhalde galiba sanırsam :)


5)Boyunuz kaç?
 en 1,68 di yeni halini bilmiyorum :)

6)Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz? maalesef 4. cocuguyum biz kısaca insanın küçüğü olacagına eşşe.. büyüğü ol demiyosss :-/ puuufffff


7)En sevdiğiniz şarkı ?
 ahmet selcuk ilkan-senin adın yalan olsun "harbiden senin adın yalan olsun :)

8)Sizce esmer mi sarışın mı?  tabikide esmer cikolata gibi :)


9)Sigara kullanıyor musunuz? kullanmıyorum tabikide ben onu içiyorum :)



10)Alkol? daha yeni bosandık hatırlamak bile istemiyorum...

11)Çayı fincanda mı içersiniz,çay bardağında mı? tabikide hiç birinde kupa bardak gibisi yok nede olsa :)


missbone sevgiler ve cok tesekkürler... :)

2 yorum:

  1. :)
    Esmer ha? Kanka ben bunu yazdım bi yere,bi ara hatırlatıcam sana ok.:p

    YanıtlaSil
  2. güleceğim diye kafamı masaya vurdum kanqa :) hatırlat yha hiç sorun deil :)

    YanıtlaSil