5 Ocak 2011 Çarşamba

ben aradığın değil!!! karşına çıkanımmmm....

Bir ben var, sadece kendim gibi, benzeri yok. İyi ya da kötü. Ama bir ben var, ne benden öte, ne de benden başka, sadece bana benzer. Peki sen ne arıyorsun? Neye benzememi bekliyorsun? Aradığın birşeyler varsa, ben o değilim. Beklediğin biri varsa, ben değilimdir. Hiç bilmediğini arayabilir mi insan? Ben bilmediklerin değilim ama bilemediğinim. Anlatılmaz, yaşanır değilim ben ama sözcüklere sığmam, yaşama dağılırım. Yalnız hissedenlerden değilim ama gürültülerin içindeki sessizliğindeyim. Kalabalıklara hakimim ama kalabalıkların hakim olmasına izin vermeyenlerdenim. Bilmeyenim, öğrenenim. Sakin değilim, sakin davrananım. Zekiyim, zekasina güvenenim. Mantıklı olanım ama duygularıma önem verenim. Dürüstüm, çünkü kendimi kabullenenim. Herşeyi severim, nefretsizim ama SÖZDE SEVGİLERE nefret duyanım. Ben aradığın değilim, karşına çıkanım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder