9 Ocak 2011 Pazar

odam=savas alanı :(

sabah uyandıgımda üzerimdeki enerjik duygular içinde ewde sigara aramaya basladım. ama ne yazıkki bugünün yarınıda var diye düşünmediğimizden dolayı dün bütün sigaralar harman olmus yerinde bos paketler geziniyordu.. lavabo dolabında buldugum tek kalem sigaraya sewinsemde sewincim by_K nın film izlediğini görene kadar sürdü... yaktıgım sigara ile kahvaltı hazırlamaya basladım... tabi by_K nında yardımıyla... ekmek dolabını actıgımızda üzerimize yıkılan bayat ekmekleri cöpe atmak içimizi huzursuz edecegi için nasıl degerlendirebiliriz soruları içinde kendimi bi an finallerde gibi hissettim..daha sonra hiç yapmadıgımız kimya demeyleri gibi ekmekleri degerlendirdik ve basladık deneyimizi yapmaya...:) öncelikle 3 yumurtayı tabakda güzelce karıstırdıktan sonra içine ne kadar koydugumuzu bizimde bilmediğimiz sütü ilave ettik.. ardında bu karısımı bütün ekmeklere yedirdik.. üzerine kasar ve sucukları koyduktan sonra fi tarihinden kalma fırınımıza attık ve pişirmeye basladık... güsel bi kahvaltılık oldu ama pratik yemek listemizin en basında olmasada yerini almıs oldu ... kahvaltını ardından aksama kadar oturduk kimimiz televizyon izledi kimimiz internette takıldı. aksam saatleri yaklastıgı sırada canakkale zaferinin kazanıldıgı odama girdim ve temizliğe basladım... uzun ugraslar sonucunda temizliğini bitirdiğim odama yeni bi renk katmak amacı ile yılbasından kalma ısıklandırmalardan odamı yeniden dizayn ettim. sewgili kanqam missbone un kerhaneye benzemiş kanqa odan yorumları olsada odam gayet sık ve güsel olduguna inanıyorum... cok yoruldum ama temiz bi odada blog yazması ve en azından bi gecede olsa derli toplu bi odada yatacak olmak duygusu o yorgunlugu alıp gidior :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder